Cumparaturi de vise

Ninsoarea asta a adus pentru toti iarna. Eram deja in ea, dar parca nimeni nu o simtea cu adevarat.
E atat de frigggggggggggggg cum parca nici imi aduceam aminte ca e in luna decembrie - m-am certat cu Gabi mai demult pe tema asta.
 El spunea ca -10 e o temperatura obisnuita intr-o iarna obisnuita iar eu nu acceptam chestia asta nici in ruptul capului!.
Azi am fost la -16 grade si mai - mai ca puteai sa patinezi pe creierul meu.
Na, ca m-a facut acusa! Ce bine ca nu e pe aici sa se "bucure" intr-adevar de previziunea lui! Vino, vino, Corleone sa simti si tu un turturoi la nas!

E cliseu sa spui ca iarna - perioada sarbatorilor aduce speranta in sufletele oamenilor. Dar asta nu face faptul mai putin adevarat.
Personal, cred ca schimbatul anilor e ca mersul la cumparaturi -  scump, epuizant dar datator de iluzii, in acelasi timp. Alergi mult - ca inainte de Craciun, te agiti extrem. Te enervezi daca e aglomerat.  Intri in mall, in piata, la magazinul de la coltul blocului sau mai stiu eu unde merge fiecare sa isi ia haine noi,  cu imaginea a ceea ce ai vrea sa achizitionezi, a felului in care te va schimba noua rochie. "Voi fi frumoasa, eleganta, jucausa, voi arata mai tanara, mai accesibila, mai vesela", iti spui in minte desi nu stii inca sigur cum va arata ceea ce iti vei cumpara.  Pui in obiectul - anul - care va veni - toata speranta ca vei deveni ceva mai bun.
Uneori se intampla sa alegi haine pe care le ai deja in garderoba sau haine pe care nu le vei imbraca niciodata. Cum sunt si anii in care nu schimbi mare lucru in viata ta.
Dar  ideea ca te vei innoi cu ceva iti da mereu bucurie. Si speranta.

Nu fac lobby pentru mersul la cumparaturi.
Am realizat ca unul dintre mall-urile din Cluj e de fapt o fiinta vie, un monstru care te face sa pierzi o gramada de timp, bani si energie in interiorul lui. Te atrage cu reclame frumoase pana te pacaleste sa intri si sa incepi parada vitrinelor. N-am mai intrat acolo de 2 luni.

Dar fac lobby pentru ideea  ca oricine are nevoie sa creada in schimbare, sa spere ca noul an ii va duce, asa ca prin minune, tot ceea ce si-a dorit vreodata (Din momentul in care esti convins sa crezi - fa si tu un plan ca sa te asiguri ca lucrurile iti vor iesi intr-o anumita ordine).
Avem nevoie sa ne innoim si sa ne schimbam garderoba.  Chiar sa aruncam parte din zdrentele - defectele pe care le tinem fara rost in dulapuri.

Asa ca ... ce mai stam atata la palavrageli fara rost...

HAI LA CUMPARATURI! De vise!

Comentarii

Postări populare