Ce-aveti, ma?




NU inteleg mentalitatea misogina.
De fapt o inteleg dar NU ma pot forta sa o respect.
Mi se pare - parere, cred eu, unanim recunoscuta, ca e la fel ca oricare mentalitate - atitudine discriminatoare.
Mentalitate care NU numai ca NU e blamata in Romania dar pe deasupra mai e si acceptata ca "parte" a gandirii noastre... hmmm.... traditionale.

Femeia sta la cratita, femeia e un muuunte de prostie, femeia nu are opinii, femeia creste copiii, femeia asculta de barbatul ei.
Astea erau cliseele pe care trebuiau sa le infrunte mamele noastre.
La care se mai adauga azi femeia pitipoanca - cluberita care umbla dupa masini bengoase si bani si femeia - vedeta care desi NU are nimic in cap isi exprima opiniile scabroase la tv. Aaa, si proasta care le are drept modele pe primele doua.


Eu imi vad de treaba mea - NU vreau sa fac niciun "statement" cu privire la conditia generala a femeii azi. Si, parca in ciuda acestui fapt, sunt asaltata zilnic de personaje misogine.

Si mai mereu, reactia mea logica e:

CE-AVETI, MA?


Te simiti cumva neimplinit? Ti se duce vestea ca esti un papagal? Ai nevoie de reafirmarea superioritatii tale masculine?(Care exista, desigur, doar in mintea ta neanderthala)? Atunci de ce NU te duci... ca sa NU zic ceva urat... sa vezi un psiholog?

Inceteaza sa ma mai bombardezi cu prostia pe care ai mostenit-o/acumulat-o de prin parti. Vezi-ti de treaba ta!

De ce mai intrebi de ce vorbesc femeile mult?
Sau de ce NU-s ele bune la mecanica?
Sau de ce-s emotive?
Sau stiu eu ce alta ineptie iti bombardeaza mintea!

Orice problema are o rezolvare.

Eu personal cred ca , dat fiind faptul ca majoritatea femeilor urasc conflictele, feminismul e un curent-reactie la misoginism - care NU e un curent.

Daca esti prost, cauta educatia!
Daca esti nesigur, incearca increderea!
Daca esti dezamagit, investeste in proiecte - femei viabile!

Dar orice ai face, NU mai vorbi asa, cu gura deschisa...
Sau cel putin, NU cu mine!
Bleah!


Comentarii

Postări populare