Am calcat pe o pisica!


Am copilarit la tara.
Nu era un obicei sa ii insotesc pe bunicii mei la camp.
Dar in unele zile mergeam - impreuna cu fratele si verisoara mea - sa mai tragem de un carucior, sa rostogolim niscaiva paie sau sa ne ascundem de ploaie sub caruta. La moara sau la cazanu de tuica - saptamana cu facutul tuicii in sat era criminala! (Pentru ca toti localnicii umblau lelea pe acelasi drum tam-diri-dam)
Nu faceam mare lucru dar ideea si caldura de afara ma epuizau uneori.

Ca in ziua asta cand am calcat pe pisica.

Am tras de un carut cu porumb vreo 2-3 kilometri si eram bucuroasa ca m-am bronzat - cu maieu - ca altfel nici nu se puteala 13 ani cat aveam. Transpirata si obosita am ajuns acasa si in loc sa ma racoresc si eu cu o cana de apa sau un mar acru, m-am infipt la strugurii de pe bolta.
Asa apetisanti imi erau ca am intins mana repede si, miscandu-ma in acelasi timp catre ei, am calcat din plin pe o pisica! Saraca zacea linistita la soare.
Nu i-a placut foarte mult ca a sarit imediat si a zbierat - zgomotul ala de "ghiiiiiniiiiiauuuuuuuuuuuuuu" pe care il fac matele arse cu ceara!

M-am speriat ingrozitor si am uitat instantaneu de struguri.
Dar fiindca eram inca in forma - incalzita de drumul cocenilor prin soare, mi-a venit ideea sa ma plimb cu bicicleta.
Calaream pe atunci bicicleta lui tataia - din-aia enorma la care nici nu ajungeam la sa - pe ea am invatat de fapt sa ... bicicletez.
Am luat hardughia si am iesit prin drum.
Am calarit-o sincopat vreo 4-5 metri pana cand am vazut ca vine cineva din directie opusa. Prietena mea Flori - si ea tot pe bicicleta de tataie.

Ati vazut vreodata un drum de tara mai ingust de 4-5 metri? Eeeeh, daca ati vazut nu conteaza, asta avea mai mult!

Nu am reusit sa-mi mentin pozitia pentru ca Flori mergea pe dreapta - ca si mine.
Si, in loc sa trec pe stanga, am preferat sa aterizez in sant.
Adica, sa aterizam, ca saraca fata a cazut si ea!
Mi-am facut un buboi imens la glezna - din care iesea o gramada de sange asa ca, inainte sa lesin, m-am dus acasa.

N-am lesinat pana la urma , m-am spalat cu apa rece de la pompa, dar unicul mod in care mi-am explicat "accidentul" a fost pisica aia isterica care mi-a dereglat circuitele!

Mi se mai intampla si astazi sa fac chestii din-astea.
Gasesc uneori in cele mai ascunse locuri mate zbieratoare - figurate sau nu.
Prietena mea Adina - umbland cu niste bocanci fiorosi - era sa calce pe un pudel.

Morala e : cand tocmai te-ai speriat ingrozitor, mananca naibii strugurii aia! Macar sa-ti foloseasca spaima la ceva!



Iata si cateva sfaturi interesante cum sa eviti sa calci pe o pisica

---Daca pisica te urmareste Top 5
5 fa pasi mici - picioarele tarate pe podea ca un fel de "dead-walkin".  Atentie - s-ar putea sa creada ca ai chef de joaca si se va baga intre picioarele tale
4 mersul Charlie Chaplin merge pentru multi. Talpile picioarelor in lateral, mergi incet
3 fandari! Ridica piciorul, indoaie din genunchi. Schimba directia de mers ca sa o derutezi
2 ia pisica in brate
1 pune mata afara

----Daca pisica e undeva in incapere....

- Nu-ti ingrasa pisica! S-ar putea sa se miste mai repede!
-Uita-te daca e vreo pisica pe jos
-Aprinde naibii lumina ! Asa o sa vezi mata si n-o sa fii atacat!


Nicio poveste despre pisici nu poate fi destul de interesanta fara aportul prietenei mele Dana, "za catxpert". Ea ne va explica astazi 5 pasi pentru a-ti prinde mata in usa:

  • Lasa frig in apartament
  • Fa un dus
  • Intra repede in camera
  • Inchide usa Brrr!
  • MIAAAAAAU!
Trebuie sa adnotez ca nu in partea inferioara a usii ci acolo, sus... Pentru a obtine un astfel de efect pune un obiect destul de inalt langa intrare - o saltea rezemata de perete, un dulap, de care pisica sa se poata folosi pentru a escalada usa....
NIIIICEEEE!





Comentarii

Nasta a spus…
Se zice "biciclez" :))
Povestea cu santul nu o stiam ... bine, nici pe aceea cu pisica. Doar p'alea cu porumbul, tuica si cocenii :))

Postări populare