Da, ploua


De cateva zile bune, in miez de vara.
Nu mai e prea amuzant sa te balacesti in gropile din asfalt si nici sa mergi pe sub picurii de apa - ca s-au facut reci, nu gluma!
E timpul sa schimbam ceva, daca vremea nu se poate. Asternuturile, hainele din dulap, florile din borcan sau chiar borcanul - daca e prea mare!
Am fost mereu impresionata de ordine, de oamenii care traiesc ordonat si de etichete, frumos lipite, fiecare la locul ei.

Obisnuiesc deseori sa-mi intreb prietenii cum decurge o zi normala din viata lor si ma minunez de ordinea impusa ori existenta in experientele lor.
Ii admiram in secret pentru liniste, echilibru si fericirea - pe care mi-o imaginam eu ca le-o aduc toate astea!

Dar in ultimul timp nu.
Pai daca se intampla acelasi lucru de 4 zile - ploua intr-una - rece si monoton - da-ti-mi un coltisor de soare!
Orice nu imi place se poate schimba - sau ma rog, lupt din rasputeri!
Hai.
Sunt alte lucruri de facut acum.

In timp ce ploua, florile cresc.







Comentarii

Postări populare